Ο μοναδικός Δήμος στη Βορειοδυτική Ελλάδα.
Ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και την απλοποίηση των συναλλαγών τους με τα Δημόσιο υλοποιείται με την λειτουργία των ηλεκτρονικών ΚΕΠ μέσω της χρήσης της νέας πλατφόρμας (myKEPlive) διαδι-κτυακής ενημέρωσης για την διεκπεραίωση αιτημάτων μέσω τηλεδιάσκεψης – βιντεο-κλήσης, με ραντεβού από υπαλλήλους των ΚΕΠ.
Τη δυνατότητα αυτή έχουν σε πρώτη φάση 52 ΚΕΠ από 38 Δήμους της χώρας, στους οποίους συγκαταλέγεται ο Δήμος Αρταίων.
Μέσω της υπηρεσίας, η οποία βρίσκεται σε παραγωγική λειτουργία από την Δευτέρα (27/7), οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού για να εξυπηρε-τούνται μέσω βίντεο-κλήσης- τηλεδιάσκεψης από εκπρόσωπο των ΚΕΠ την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των ωρών, δίχως να χρειάζεται να μεταβούν στα ΚΕΠ.
Ο πολίτης, μετά την είσοδό του στην πλατφόρμα myKEPlive.gov.gr, μπορεί να επιλέ-ξει ανάμεσα σε (4) θεματικές υπηρεσίες. Συγκεκριμένα:
• Στο θεματικό πεδίο «Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση Αίτησης» κα-λύπτονται πενήντα δύο (52) διοικητικές διαδικασίες.
• Στο θεματικό πεδίο «Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις», περιλαμβάνονται διακό-σιες τριάντα πέντε (235) διαδικασίες αδειοδότησης και δώδεκα (12) διαδικα-σίες προς εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων.
• Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία» παρέχονται οι πε-νήντα δύο (52) υπηρεσίες του θεματικού πεδίου με τίτλο «Διοικητική Πληρο-φόρηση – Διεκπεραίωση Αίτησης», ενώ δίνεται η δυνατότητα σε αίτημα που έχει καταθέσει πολίτης με αναπηρία ύστερα από πρόσκληση του αρμοδίου Κ.Ε.Π. να υπάρξει διερμηνεία στην νοηματική γλώσσα από πιστοποιημένο διερμηνέα. Επιπλέον τους παρέχεται και αυξημένος χρόνος βιντεοκλήσης ( 30 αντί για 20 λεπτά).
• Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας» περιλαμβάνονται πέντε (5) δημοτικές υπηρεσίες ( βεβαίωση μόνιμης κατοικίας, δημοτική ενημερότη-τα, παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου, βεβαίωση σήμανσης και αίτηση για κο-πή δέντρων σε κοινόχρηστο χώρο.
Το ωράριο εξυπηρέτησης μέσω των ηλεκτρονικών ΚΕΠ, είναι από 09:00 το πρωί έως 18:30 το απόγευμα.
Επίσης, υπενθυμίζουμε στους δημότες ότι μπορούν να εκδίδουν απαραίτητα έγγραφα που σχετίζονται με υπηρεσίες του Δημοσίου και να τα λαμβάνουν ψηφιακά στον υπο-λογιστή ή το κινητό τους, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης www.gov.gr.
Τέλος, μέσω της ειδικής πλατφόρμας reg.services.gov.gr οι πολίτες μπορούν να εκ-δίδουν πιστοποιητικά γέννησης, οικογενειακής κατάστασης και ιθαγένειας και απο-σπάσματα ληξιαρχικών πράξεων γέννησης, γάμου, συμφώνου συμβίωσης και θανάτου. Σε σύντομο χρόνο θα διατίθεται επίσης για έκδοση μέσω της πλατφόρμας και το πι-στοποιητικό εγγυτέρων συγγενών. Διευκρινίζεται ότι αυτήν τη στιγμή τα διαθέσιμα προς έκδοση αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων είναι όσα έχουν εκδοθεί ή μετα-βληθεί μετά τις 8/5/2013. Για τα προγενέστερα αυτής της ημερομηνίας αποσπάσματα πρόκειται να ανακοινωθεί εναλλακτική διαδικασία έκδοσης.
Με το myKEPlive κερδίζουμε χρόνο και μειώνουμε την γραφειοκρατία και το κυκλο-φοριακό, διευκολύνοντας την καθημερινότητα των δημοτών μας. Επίσης το ηλεκτρο-νικό ΚΕΠ, θέτει τέλος σε χρόνιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες του ε-ξωτερικού σε περιπτώσεις που χρειάζονται απλές βεβαιώσεις από το κράτος. Πα-ράλληλα, διευκολύνονται οι εργαζόμενοι που δεν έχουν χρόνο να μεταβούν σε ΚΕΠ και οι πολίτες που για οποιοδήποτε λόγο δυσκολεύονται να βγουν από το σπίτι τους καθώς επίσης βοηθάμε και στην μείωσης της διασποράς του κορωνοϊού» ανέφερε σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης.
Ακολουθήστε το arta2day.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις