ΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

e-shopping: Η νέα καταναλωτική πρόταση που ήρθε για να μείνει

Παρ’ ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μπει πλέον για τα καλά στη ζωή μας, υπάρχουν ακόμη κάποιοι που θεωρούν ότι δεν είναι παρά μια μόδα που δεν έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης. Ωστόσο, η ίδια η πραγματικότητα έρχεται να τους διαψεύσει και να τους αποδείξει ότι η κατασκευή ιστοσελίδων ηλεκτρονικoύ εμπορίου βασίζεται σε πραγματικούς λόγους ανάγκης και όχι σε λόγους φτηνού εντυπωσιασμού.
Κατ’ αρχάς, το γεγονός ότι αυτός ο νέος τρόπος αγορών δεν είναι πια και τόσο… νέος δείχνει από μόνο του ότι δεν πρόκειται για μια παροδική μόδα. Πολλά από τα ηλεκτρονικά καταστήματα συμπληρώνουν ήδη σχεδόν δύο δεκαετίες ζωής, ενώ η δημιουργία νέων καταστημάτων φανερώνει ότι αυτή η δραστηριότητα όχι μόνο δεν φθίνει, αλλά μάλλον γιγαντώνεται με τα χρόνια.
Επίσης, οι πιεστικές συνθήκες τις οποίες βιώνουμε, έτσι όπως διαμορφώθηκαν από την πανδημία και την ενεργειακή κρίση, έδειξαν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να λειτουργήσει σε κάθε περίσταση, κρατώντας συγχρόνως χαμηλό το κόστος για τον πελάτη. Και αν τα ηλεκτρονικά καταστήματα άντεξαν στα (πολύ) δύσκολα που βιώσαμε την τελευταία τριετία, ποιος ο λόγος να μη συνεχίσουν να δείχνουν την ίδια ανθεκτικότητα στις πιο ευνοϊκές συνθήκες στις οποίες όλοι προσβλέπουμε;
Εξάλλου, εκείνο που διαφοροποιεί την καλή από την κακή υπηρεσία που παρέχεται στον πελάτη είναι κατά βάση ο ανθρώπινος παράγοντας, και τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν αποδείξει ότι δεν υστερούν καθόλου σε αυτόν. Το γεγονός, μάλιστα, ότι πασίγνωστες φίρμες, με εγνωσμένη αξία και πολύχρονη διαδρομή, έσπευσαν να αποκτήσουν e-shop πλάι στο δίκτυο των φυσικών τους καταστημάτων δείχνει ότι η παρουσία τους στο Διαδίκτυο είναι επιβεβλημένη αν θέλουν να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό. Από την άλλη, ένας απογοητευμένος πελάτης είναι πιο εύκολο να μοιραστεί στο Διαδίκτυο μια κακή εμπειρία από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να πλήξει το κύρος του, κι αυτό είναι κάτι που μετράει πολύ για έναν επιχειρηματία που θέλει να διατηρήσει το κύρος της δουλειάς του.
Γι’ αυτό, λοιπόν, οι επιχειρηματίες του ψηφιακού εμπορίου φροντίζουν όχι μόνο να κρατήσουν ψηλά τη «σημαία» της ποιότητας, αλλά και να προβάλουν όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά την εταιρεία τους. Κάθε ομάδα εργασίας μιας ιστοσελίδας έχει απαραιτήτως στο δυναμικό της έναν διαφημιστή ή ειδικό στο ψηφιακό μάνατζμεντ που θα ασχοληθεί με τη διαφήμιση αλλά και τη διενέργεια ερευνών αγοράς για να δει τι λείπει και πώς μπορεί να το προσφέρει η επιχείρησή του με τους καλύτερους όρους.
Η διαφήμιση, μάλιστα, έχει και έναν… συνομήλικο συνοδοιπόρο, που δεν είναι άλλος από τα socialmedia,τα οποία μετρούν πια σχεδόν δύο δεκαετίες δυναμικής παρουσίας και πολλές φορές αποτελούν την καλύτερη πλατφόρμα προβολής των προϊόντων του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ειδικά τα νεότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το TikTok και το Instagram, έχουν πλέον καταστεί άτυποι συνεργάτες των περισσότερων εμπόρων.
Εξίσου σημαντική είναι και η συμβολή του SEO, από τα αρχικά των λέξεων «searchengineoptimization», που όπως δηλώνει και η ονομασία του έχει στόχο να φέρει μια ιστοσελίδα πρώτη έναντι όλων των άλλων ιστοσελίδων του ανταγωνισμού, εξασφαλίζοντας έτσι προβάδισμα στις προτιμήσεις των πελατών.
Με αυτά και με άλλα όπλα που έχει στη φαρέτρα της η ψηφιακή επιχειρηματικότητα, τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν κερδίσει με το σπαθί τους μια αξιοζήλευτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ακόμη και κάποιων από αυτούς που στέκονταν απέναντί τους με κριτική ματιά…
Δείτε περισσότερες πληροφορίες: Κατασκευή Eshop Netplanet.gr και διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο.

Ακολουθήστε το arta2day.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Related posts

iPhone 14: Πότε έρχεται στην Ελλάδα και ποια θα είναι η τιμή του – Φωτογραφίες των νέων μοντέλων

Κώστας Παππάς

Ανακαλύφθηκε νερό στην ατμόσφαιρα εξωπλανήτη

Κώστας Παππάς

Εντυπωσίασε όλη την Ασία η δακτυλιοειδής έκλειψη ηλίου

Κώστας Παππάς

Ο ιστότοπος arta2day.gr, όπως οι περισσότεροι ιστότοποι, χρησιμοποιεί μικρά αρχεία που λέγονται cookies τα οποία μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας.. Αν απενεργοποιήσετε τα cookies που χρησιμοποιούμε, αυτό μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας κατά την περιήγησή σας στον ιστότοπο μας.. Αποδοχή Περισσότερα..