• Home
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Πληροφορίες για φιάλες υγραερίου στο σημείο του δυστυχήματος ενώ τα αίτια της έκρηξης διερευνώνται – Τι εξηγεί αξιωματούχος
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πληροφορίες για φιάλες υγραερίου στο σημείο του δυστυχήματος ενώ τα αίτια της έκρηξης διερευνώνται – Τι εξηγεί αξιωματούχος

Αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα σχετικά με το πώς προκλήθηκε η έκρηξη που σημειώθηκε όταν συγκρούστηκαν τα δύο τρένα στα Τέμπη. Η στιγμή έχει καταγραφεί σε βίντεο – ντοκουμέντο, όπου φαίνεται μία έντονη λάμψη και ακολουθεί η έκρηξη, με τα πρώτα βαγόνια να «τυλίγονται» στις φλόγες.
Ο εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής έχει δηλώσει πως διεξάγεται έρευνα για τα αίτια που οδήγησαν στην έκρηξη, καθώς αυτή δεν εξηγείται μόνο από τη σύγκρουση ή από την ανάφλεξη καυσίμων.
Είχε πεθάνει για ώρες αλλά κανείς δεν είχε δει το αυτοκίνητο – Εικόνες από το σημείο του σοκαριστικού τροχαίου στη Λάρισα.

Τώρα, το Mega -επικαλούμενο πληροφορίες της Πυροσβεστικής, μεταδίδει ότι βρέθηκαν δύο άθικτες φιάλες υγραερίου στο σημείο του δυστυχήματος.
Μιλώντας στο ίδιο μέσο, ο Κώστας Τσίγκας, πρόεδρος Ένωσης Αξιωματικών του Πυροσβεστικού Σώματος, εξήγησε πως οι φιάλες υγραερίου επιτρέπονται υπό προϋποθέσεις και ύστερα από αδειοδότησης της αρμόδιας Αρχής, στην προκειμένη περίπτωση του υπουργείου Μεταφορών.

Η σύμβαση «Αναδιάταξη του συστήματος τηλεδιοίκησης» του 2014
Παράλληλα, ο δημοσιογράφος Βασίλης Λαμπρόπουλος μετέδωσε μέσω του Mega πως το 2014 υπογράφηκε σύμβαση με τίτλο «Αναδιάταξη του συστήματος τηλεδιοίκησης». Σημειώνεται ότι υπήρχαν ήδη τα σχετικά συστήματα τηλε-ειδοποίησης και η σύμβαση αυτή μεριμνούσε για την αναβάθμιση αυτών των συστημάτων, ενώ το πρόγραμμα ήταν επιδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και είχε κόστος 43 εκατ. ευρώ, με στόχο να παραδοθεί το 2016.
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν δύο εταιρίες, ωστόσο, τα προβλήματα ξεκίνησαν από νωρίς με παραβιάσεις προθεσμιών.
Το τμήμα Λάρισα – Πλατύ, όπου σημειώθηκε το τραγικό δυστύχημα, το είχε αναλάβει μία από τις εταιρίες -η οποία όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια δεν είχε την απαραίτητη τεχνογνωσία.
Ακόμη, υπήρξαν προβλήματα που αφορούσαν κάποια ανταλλακτικά, τα οποία κατασκεύαζε μία καναδική εταιρεία, η ίδια που παρέχει ανταλλακτικά και έχει κατασκευάσει τα πυροσβεστικά αεροπλάνα Canadair.

Η στιγμή της σύγκρουσης των τρένων και της έκρηξης
Τρομακτικό βίντεο – ντοκουμέντο από τη στιγμή της σύγκρουσης και της έκρηξης έχει δώσει στη δημοσιότητα η ΕΡΤ.
Τα δύο τρένα έτρεχαν με ταχύτητα 166 χιλιομέτρων την ώρα και βρίσκονταν στην ίδια γραμμή για 12 λεπτά. Διάνυσαν δηλαδή 18 χιλιόμετρα. Στα συνταρακτικά πλάνα φαίνεται η σύγκρουση αλλά και η «μπάλα» φωτιάς που σηκώθηκε στον ουρανό μετά την έκρηξη που προκάλεσε η σύγκρουση.

Ακολουθήστε το arta2day.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Related posts

Δώρα σε μαθητές από την Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Άρτας

Κώστας Παππάς

Και οι Ένοπλες Δυνάμεις θα συμβάλλουν στην επιδημιολογική επιτήρηση πληθυσμού

Κώστας Παππάς

Euroferry Olympia: Ολοκληρώθηκε η απομάκρυνση των καμένων οχημάτων από δύο γκαράζ του πλοίου

Κώστας Παππάς

Ο ιστότοπος arta2day.gr, όπως οι περισσότεροι ιστότοποι, χρησιμοποιεί μικρά αρχεία που λέγονται cookies τα οποία μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας.. Αν απενεργοποιήσετε τα cookies που χρησιμοποιούμε, αυτό μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας κατά την περιήγησή σας στον ιστότοπο μας.. Αποδοχή Περισσότερα..