Για την οδική σύνδεση Ιόνιας Οδού- Πρέβεζας ο Περιφερειάρχης, μεταξύ άλλων, ανέφερε:
«Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τη σύνδεση Ιόνιας – Πρέβεζας και της παραλιακής οδού. Επιτέλους μετά από πολύ «μελάνι» που χύθηκε, τώρα που ανέλαβε την ευθύνη να ωριμάσει τη μελέτη η Περιφέρεια, παραδέχονται και οι επικριτές μας ότι η αρμοδιότητα ανήκει στο Υπουργείο Υποδομών. Δεν περιμέναμε όμως ότι θα δεχόμασταν επικρίσεις και για την πρωτοβουλία μας αυτή που έχει στόχο να προχωρήσουν ταχύτατα οι διαδικασίες και από φορείς ή πρόσωπα που τα προηγούμενα χρόνια έλαμψαν δια της … απραγίας τους. Η Πρέβεζα είναι όντως μια περιοχή η οποία είναι αδικημένη ως προς τους οδικούς άξονες, όμως θα πρέπει να δούμε και τη θετική πλευρά που έχει να κάνει με την επικείμενη ολοκλήρωση της Αμβρακίας οδού, η οποία θα απορροφήσει μεγάλο ποσοστό κίνησης από τη σημερινή εθνική οδό.
Θα σας δώσω τα στοιχεία που βρήκαμε στο Υπουργείο Υποδομών. Αρχικά έγινε μια σύμβαση για 33 χλμ από το κόμβο Καμπής μέχρι τον Άγιο Νικόλαο της Πρέβεζας. Μετά με άλλες αποφάσεις τοποθέτησαν ένα newJersey στη μέση και πρότειναν δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση μήκους 3,25 η κάθε μία και δύο μέτρα βοηθητική οδό, ήτοι συνολικού πλάτους 18 μέτρα.
Στη συνέχεια, όταν είδαν τις συμβάσεις, «κόψανε» τη μελέτη μέχρι το Ζέφυρο, στο σημείο σήμερα κάνουμε τον κυκλικό κόμβο, συνολικού μήκους 23,8 χλμ.
Με τα ερεθίσματα που δίναμε εμείς εγκατέλειψαν το σχέδιο για πασσαλώσεις στο τμήμα Κόμβος Καμπής- γέφυρα Καλογήρου και προτείνουν τέσσερις εναλλακτικές λύσεις. Έχουν κατεβάσει την «ερυθρά» 50 εκατοστά πάνω από τη ζώνη πλημμύρας του ποταμού Λούρου, προβλέπονται δύο γέφυρες στη Γέφυρα Καλογήρου και στον ποταμό Λούρο, έχουν υπολογίσει ένα κόστος, ενώ έχουν και περιβαλλοντική μελέτη που δεν την έφεραν ποτέ.
Το Γιάννενα- Κακαβιά θα ενταχθεί στο ΕΣΠΑ του Υπουργείου, ενώ το τμήμα Γέφυρα Καμπής- Πρέβεζα και το τμήμα Μεσοπόταμος- Πάργα στο ΕΣΠΑ Περιφέρειας Ηπείρου».