• Home
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • 3 Έξυπνοι τρόποι να αυξήσεις την πελατεία στο ξενοδοχείο σου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

3 Έξυπνοι τρόποι να αυξήσεις την πελατεία στο ξενοδοχείο σου

 

Η Ελλάδα είναι ένα από τα πιο τουριστικά μέρη σε όλο τον κόσμο χάρη στην πλούσια αρχαία ιστορία, το εύκρατο κλίμα και τα πάμπολλα νησιά με τα χαρακτηριστικά κρυστάλλινα νερά και άσπρα κτίρια.

Είναι λογικό, λοιπόν, να είχες μεγάλες προσδοκίες όταν άνοιγες το ξενοδοχείο σου. Τα όνειρα για βροχή κρατήσεων και κόσμο να μπαινοβγαίνει πρέπει να ήταν αρκετά παραστατικά.

Αν οι δουλειές δεν πηγαίνουν τόσο καλά όσο θα ήλπιζες, υπάρχουν μερικές λύσεις που έχω να σου προτείνω, ώστε να εξοικονομήσεις λίγα χρήματα και να επενδύσεις στην διαφήμιση, με απώτερο σκοπό να βρεις ξένους και ομοεθνείς ταξιδιώτες που θα θέλουν να διαμείνουν στο ξενοδοχείο σου.

1. Εμφάνιση

Θα πρέπει να δώσεις έμφαση στην εμφάνιση του ξενοδοχείου, κυρίως στα δωμάτια. Πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν να διαμείνουν σε ένα ξενοδοχείο μόνο και μόνο επειδή τους κέρδισε η αισθητική του. Άλλωστε, η διακόσμηση του χώρου είναι αυτή που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις από τα άλλα τόσα ξενοδοχεία που υπάρχουν εκεί έξω. Διάλεξε την αισθητική που σου αρέσει, και γίνε τολμηρός με τις επιλογές σου. Αν θέλεις να ξεχωρίσεις για το παραδοσιακό και άκρως ελληνικό στυλ, βάψε όλους τους τοίχους λευκούς και όλες τις πόρτες γαλάζιες. Μια άλλη επιλογή είναι να βάλεις ξύλινο πάτωμα, να αγοράσεις ξύλινα έπιπλα και να βάψεις τους τοίχους με ξεθωριασμένο άσπρο χρώμα, για να προσδώσεις στο χώρο ένα ρετρό αίσθημα. Αν πάλι θέλεις κάτι πιο νεανικό, βάλε χρώμα στους χώρους, ταπετσαρίες με περίτεχνα σχέδια στα μπάνια και πολλά διακοσμητικά μαξιλάρια με όμορφα σχέδια σε όλους τους καναπέδες.

Πρόσεξε μόνο η αισθητική του εσωτερικού χώρου να ταιριάζει με το εξωτερικό. Όταν λέμε για εξωτερικό χώρο εννοούμε τόσο την πρόσοψη με την κεντρική είσοδο όσο και τις τριγύρω όψεις του κτιρίου και ό,τι υπάρχει εκεί, όπως μπαλκόνια με τα τεντόπανα Nyfan, κήπο, πισίνα, μπαρ, αίθουσα μασάζ και τα λοιπά.

2. Μην ξοδεύεις τζάμπα λεφτά

Ένα ξενοδοχείο έχει πολλά έξοδα. Το προσωπικό, οι διαφημίσεις, οι τακτικές επισκευές που χρειάζονται – δεν μπορείς να ρισκάρεις να βάλεις επισκέπτες σε δωμάτιο που δεν λειτουργούν όλα στην εντέλεια – είναι μερικά μόνο από τα πράγματα στα οποία δεν μπορείς να κάνεις οικονομία. Εκεί, όμως, που μπορείς να κάνεις οικονομία είναι στο ρεύμα. Πολλοί είναι οι πάροχοι που συχνά πυκνά βγάζουν προσφορές τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις. Μπορείς να ενημερωθείς για τα προγράμματα εκείνα με το φθηνότερο ρεύμα από την Volton και από άλλες εταιρείες και να εκμεταλλευτείς εκείνο που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες.

3. Ιντερνετική φήμη

Και τώρα που έφτιαξες ένα μοναδικό ξενοδοχείο στην περιοχή σου, θα πρέπει όλος ο κόσμος να μάθει για αυτό. Πώς θα γίνει αυτό; Θα χρειαστείς μία επαγγελματική ιστοσελίδα από την kataskeuiistoselidwn.gr, όπου όχι μόνο θα υπάρχουν φωτογραφίες των δωματίων και του ξενοδοχείου, για να ενθουσιαστούν οι πελάτες και να θέλουν να έρθουν αμέσως εκεί αλλά επίσης η επιλογή να κλείσουν εύκολα, γρήγορα και ηλεκτρονικά ένα δωμάτιο. Φροντίζοντας να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της πρώτης σελίδας των αποτελεσμάτων για ξενοδοχεία στην περιοχή είναι σίγουρο ότι πολλοί ξένοι και Έλληνες θα μάθουν για το ξενοδοχείο σου και θα θελήσουν να χαρούν τις υπηρεσίες του.

Ακολουθήστε το arta2day.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Related posts

Προσλήψεις 14 μουσικών διαφόρων ειδικοτήτων για την λειτουργία του Δημοτικού Ωδείου Πρέβεζας

Κώστας Παππάς

Επιμελητήριο Άρτας: Ενημέρωση για την Βεβαίωση Οφειλών ΕΦΚΑ Μη Μισθωτών και των επιχειρήσεων

Κώστας Παππάς

Νέα Μέτρα: Ανοίγει το λιανεμπόριο από Δευτέρα – Διαδημοτικές μετακινήσεις το Σαββατοκύριακο

Κώστας Παππάς

Ο ιστότοπος arta2day.gr, όπως οι περισσότεροι ιστότοποι, χρησιμοποιεί μικρά αρχεία που λέγονται cookies τα οποία μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας.. Αν απενεργοποιήσετε τα cookies που χρησιμοποιούμε, αυτό μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας κατά την περιήγησή σας στον ιστότοπο μας.. Αποδοχή Περισσότερα..