“Εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας” αναφέρει η εταιρία της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης την ώρα που για το υπουργείο Παιδείας, όλα πήγαν καλά.
Παραδέχεται η Cisco τη δυσλειτουργία στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης που έκανε πρεμιέρα σήμερα για τα παιδιά του δημοτικού ενω το υπουργείο Παιδείας διαβεβαίωνε νωρίτερα οτι δεν υπήρχε πρόβλημα.
«Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας», αναφέρει σε δηλώσεις της η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.
«Η εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση status.webex.com», αναφέρει επίσης.
Κι ενώ τα παράπονα γονέων από όλη τη χώρα για την αδυναμία σύνδεσης έπεφταν “βροχή”, το υπουργείο Παιδείας έκανε λόγο για “μεμονωμένες” περιπτώσεις και τόνιζε οτι δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα κεντρικά, ούτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ούτε στην πλατφόρμα webex.
Τηλεκπαίδευση: Η Cisco
Τα προβλήματα είχαν κάνει την εμφάνισή τους βέβαια από την προηγούμενη εβδομάδα, κατά την οποία με τηλεκπαίδευση λειτουργούσαν μόνο γυμνάσια και λύκεια.
Για τα δημοτικά σχολεία, το ωράριο καθημερινά είναι από τις 14:00 έως τις 17:00 και για τα νηπιαγωγεία από τις 14:00 έως τις 16:30, ενώ η κάθε διδακτική ώρα διαρκεί 30 λεπτά και μεταξύ των μαθημάτων μεσολαβεί δεκάλεπτο διάλειμμα.
πηγή:news247
Ακολουθήστε το arta2day.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις