Συνεδριάζει την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019 και ώρα 18:00 το Δημοτικό Συμβούλιο Αρταίων. Στην ημερήσια διάταξη περιλαμβάνονται 29 θέματα. Αναλυτικότερα:
Εισηγητής: κ. Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας, Ληξιαρχείου & Δημοτικής Κατάστασης
1. Διαγραφή οφειλής
2. Διαγραφή χρεώσεων από βεβαιωτικούς καταλόγους
3. Έγκριση πρωτοκόλλων παραλαβής της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Προμηθειών και Αποθηκών
4. Εισήγηση επί του θέματος: ¬αδυναμία εκπόνησης της υπηρεσίας «Παροχή υπηρεσιών Φιλαρμονικής από το Δήμο Αρταίων».
5. α)Έγκριση πραγματοποίησης εκδηλώσεων μνήμης από τον Δήμο Αρταίων προς τιμή της πρώην Ισραηλιτικής Κοινότητας Άρτας β) Έγκριση αιτήματος εξειδίκευσης πίστωσης στον Κ.Α. 00-6443 «Δαπάνες Δεξιώσεων και Εθνικών και Τοπικών Εορτών» του προϋπολογισμού έτους 2019 του Δήμου Αρταίων
Εισηγητής: κ. Αντιδήμαρχος Αθλητισμού και Νέας Γενιάς, Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης
6. Έγκριση απολογισμού οικονομικού έτους 2018 της σχολικής επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
7. Έγκριση απολογισμού οικονομικού έτους 2018 της σχολικής επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Εισηγητής: κ. Αντιδήμαρχος Αγροτικής Ανάπτυξης, Αδειοδοτήσεων και Επιχειρηματικότητας
8. «Αδυναμία εκτέλεσης των εργασιών ανατροφοδότησης ταϊστρών για την σίτιση των επανενταγμένων ζώων συντροφιάς Δήμου Αρταίων με ιδία μέσα (προσωπικό και εξοπλισμό)»
9. Καθιέρωση 24ωρης λειτουργίας καθώς και λειτουργίας τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αρταίων για το έτος 2019
Εισηγητής: κ. Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Πρασίνου
10. Αδυναμία εκτέλεσης, με ιδία μέσα, της εργασίας: «Πλύσιμο κοινοχρήστων χώρων, ΚΑ: 70-6262.007, ποσού 20.000,00€ »
Εισηγητής: κ. Αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης του Δημότη και Νομικών Θεμάτων
11. «Έγκριση ή μη αιτήσεων εγγραφής και συμπλήρωση Κατάστασης Δικαιούχων της Δομής του Κοινωνικού Φαρμακείου του Δήμου Αρταίων»
12. «Έγκριση ή μη αιτήσεων εγγραφής και Συμπλήρωση της Κατάστασης Δικαιούχων της Δομής του Κοινωνικού Παντοπωλείου και Παροχής Συσσιτίου του Δήμου Αρταίων»
13. «Τροποποίηση ωραρίου λειτουργίας της Δομής του Κοινωνικού Παντοπωλείου και Παροχής Συσσιτίου του Δήμου Αρταίων».
14. «Τροποποίηση ωραρίου λειτουργίας της Δομής του Κοινωνικού Φαρμακείου του Δήμου Αρταίων.
Εισηγητής: κ. Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Πολεοδομίας & Καθημερινότητας
15. Εξειδίκευση του Κ.Α.: 20-7325.001 με τίτλο «Επεκτάσεις δικτύου ηλεκτροφωτισμού» συνολικού ποσού 9.881,01€»
16. Αδυναμία εκτέλεσης με ίδια μέσα της υπηρεσίας με τίτλο «Ανάλυση εργασιών συντήρησης των οροφογραφιών και λοιπών διακοσμητικών στοιχείων του διατηρητέου κτιρίου Δημαρχιακού καταστήματος»
17. Αδυναμία εκτέλεσης της υπηρεσίας με τίτλο «Εργασίες συντήρησης και ανακατασκευής ρουφραχτών & των τοιχίων στήριξης αυτών στο αρδευτικό δίκτυο»
18. Έγκριση πρωτοκόλλου προσωρινής παραλαβής του έργου «Αποκατάσταση ζημιών που προκλήθηκαν από θεομηνίες του έτους 2015 και έργα πρόληψης νέων»
Εισηγητής :κ. Γενικός Γραμματέας
19. Λήψη απόφασης για το χρηματοδοτικό μηχανισμό ΕΛΕΝΑ
20. Αδυναμία εκτέλεσης υπηρεσίας «Υλοποίηση Διήμερου Συνεδρίου Δικτύωση / Networking Conference (Forum) (2days)» στο πλαίσιο του έργου ‘Investment Development and Empowerment Action (IDEA)’ (INTERREG IPA II CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME (GREECE-ALBANIA 2014-2020) από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
21. Αδυναμία εκτέλεσης υπηρεσίας «Παροχή υπηρεσιών εξωτερικού εμπειρογνώμονα του έργου Investment Development and Empowerment Action ‘IDEA’» στο πλαίσιο του έργου ‘Investment Development and Empowerment Action’ (IDEA) (INTERREG IPA II CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME (GREECE-ALBANIA 2014-2020) από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
22. Αδυναμία εκτέλεσης υπηρεσίας «Παραγωγή και προώθηση επικοινωνιακού υλικού και εργαλείων / Production and promotion of Communication material and tools – Παραδοτέο 2.5.1» στο πλαίσιο του έργου ‘Investment Development and Empowerment Action (IDEA)’ (INTERREG IPA II CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME (GREECE-ALBANIA 2014-2020) από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
23. Αδυναμία εκτέλεσης υπηρεσίας «Παροχή υπηρεσιών συμμόρφωσης, προσαρμογής και υποστήριξης ως προς τον Νέο Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με αριθμ. 679/2016 (General Data Protection Regulation – GDPR)» από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
24. Αδυναμία εκτέλεσης υπηρεσίας «Υπηρεσία παρακολούθησης των οχημάτων με εγκατεστημένο GPS μέσω διαδικτυακής εφαρμογής» από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
25. Αδυναμία εκτέλεσης υπηρεσίας «Αποκατάσταση έκτακτων βλαβών μητροπολιτικού δικτύου οπτικών ινών» από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
26. Αδυναμία εκτέλεσης υπηρεσίας «Τεχνική υποστήριξη και βελτίωση ασφάλειας δικτύου ηλεκτρονικών υπολογιστών» από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
27. Αδυναμία εκτέλεσης υπηρεσίας «Συντήρηση ασύρματου δικτύου Δ.Ε. Αμβρακικού, Αρταίων, Βλαχερνών» από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
28. Αδυναμία εκτέλεσης υπηρεσίας «Συντήρηση-Υποστήριξη-Αναβάθμιση Υφιστάμενων Εφαρμογών Λογισμικού» από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
29. Αδυναμία εκτέλεσης υπηρεσίας «Συντήρηση ασύρματου δικτύου» από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου