Με μία δυναμική καμπάνια τουριστικής προβολής πρέπει να απαντήσει ο Δήμος Πρέβεζας στην κρίση που έχει προκαλέσει η πανδημία του κορωνοϊού στην οικονομία του Δήμου.
Με αιχμή του δόρατος το brand name της περιοχής, η οποία διαθέτει τον σπάνιο συνδυασμό θάλασσας και βουνού σε απόσταση μόλις λίγων λεπτών, ο δήμος πρέπει να υλοποιήσει άμεσα δράσεις για την τόνωση του βαριά πληττόμενου κλάδου του τουρισμού.
Η ανάδειξη της περιοχής ως ιδανικού προορισμού για όλες τις εποχές και για κάθε γούστο πλέον επιβάλλεται.
Έξι άξονες επιβάλλονται για να στηρίξουν την τουριστική προβολή του Δήμου και συγκεκριμένα:
• τουριστικό μάρκετινγκ,
• δράσεις προβολής και διαφήμισης,
• δαπάνες φιλοξενίας και δημόσιες σχέσεις,
• ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού,
• αξιοποίηση και ανάδειξη κορυφαίων πολιτιστικών εκδηλώσεων και σύνδεσή τους με τον τουρισμό και
• εκπαίδευση σε συναφή με τον τουρισμό αντικείμενα μέσα από τα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης.
Να κάνουμε έντυπα με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του δήμου που έχει τα πάντα: θάλασσα και βουνό, αρχαιολογικούς χώρους, από μακροβούτια μέχρι πεζοπορία. Δεν υπάρχει πουθενά στην Ελλάδα απόσταση θάλασσας και βουνού σε τόση κοντινή απόσταση. Την έκδοση ενός εντύπου που θα περιέχει τοπικές συνταγές και τοπικά προϊόντα. Luxury travel, Spa holidays, Food & wine-related travel, Sea ‘n’ sun holidays, City breaks, Hiking, Sailing, Yachting, Cruises, Weddings, Cultural heritage tours, Family holidays.
Θα πρέπει να απευθυνθούμε σε κάθε χώρα που θα έχει ξεπεράσει το πρόβλημα του κορωναιού ξεχωριστά και με βάση τα ειδικά χαρακτηριστικά της αγοράς της. Μεταξύ άλλων, να εξετάσουμε το ενδεχόμενο διακρατικών συμφωνιών με χώρες που έχουν καλές επιδόσεις στον έλεγχο της πανδημίας, όπως το Ισραήλ, η Κύπρος και η Αυστρία, για τον τρόπο με τον οποίο θα ταξιδεύουν οι πολίτες τους στην Πρέβεζα. Αυτές οι συμφωνίες μπορεί να επεκταθούν και με τις αδελφοποιημένες πόλεις.
Επίσης να δώσουμε βάρος σε digital καμπάνιες σε διεθνή μέσα αλλά και σε portal πωλήσεων καθώς το μεγάλο ζητούμενο πρέπει να είναι φέτος οι πωλήσεις του Πρεβεζάνικου τουριστικού προϊόντος. Όλα αυτά φυσικά με την απαραίτητη ευελιξία και προσαρμοστικότητα που απαιτούν οι ειδικές περιστάσεις που βιώνουμε.
Η Ελλάδα είναι μία χώρα που προσελκύει πάνω από 30 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο. Δεν αρκεί μόνο ο εσωτερικός τουρισμός για να αναπληρωθεί το κενό αφίξεων που θα αφήσει πίσω του ο κορονοιός…. Προφανώς όμως και ο εσωτερικός τουρισμός είναι στόχος μας.
Η ενίσχυση του οδικού τουρισμού ειδικά από τις γειτονικές βαλκανικές χώρες με ειδική καμπάνια την οποία θα κάνουμε αλλά και άλλα κίνητρα. Σε κάθε περίπτωση φέτος όλα είναι στο τραπέζι και δεν πρέπει να αποκλείσουμε τίποτα ειδικά τώρα, σε αυτήν την δύσκολη φάση για τον τουρισμό μας και τις τοπικές κοινωνίες.
Πρέπει να αξιοποιήσουμε και να ενισχύσουμε τη φήμη της χώρας μας στο εξωτερικό ως ασφαλή τουριστικό προορισμό και όχι μόνο. Η Ελλάδα, υιοθετώντας κάποια από τα αυστηρότερα μέτρα στην Ευρώπη, περιόρισε μέχρι τώρα με επιτυχία την πανδημία. «Η ελπίδα για τις φετινές διακοπές έρχεται από την Ελλάδα, έρχεται από την Πρέβεζα» .
Αντιδήμαρχος, Ευάγγελος Ροπόκης
Ακολουθήστε το arta2day.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις