• Home
  • ΗΠΕΙΡΟΣ
  • Διασταύρωση Γέφυρας Άρτας (προς Κωστακιούς – Νεοχώρι – Κεραμάτες – Φιλοθέη κλπ)
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ ΗΠΕΙΡΟΣ

Διασταύρωση Γέφυρας Άρτας (προς Κωστακιούς – Νεοχώρι – Κεραμάτες – Φιλοθέη κλπ)

Μια πρόταση για επαύξηση της ασφάλειας των πολιτών (ντόπιων και επισκεπτών, νέων εργαζομένων και μαθητών)!!!!
Η διασταύρωση είναι όπως φαίνεται στους χάρτες που επισυνάπτονται. Στο σημείο συγκλίνουν οι δρόμοι που οδηγούν στην πόλη της Άρτας από τους όμορους νομούς αλλά και από το σύνολο των χωριών του εύφορου κάμπου της Άρτας και το μεγαλύτερο μέρος των χωριών του ημιορεινού και ορεινού όγκου του νομού. Εξυπηρετεί χιλιάδες πολίτες.
Αποτελεί την κύρια είσοδο και έξοδο της πόλης από την βορειοδυτική πλευρά. Είναι τμήμα της παλιάς Εθνικής οδού Άρτας- ΦιλιππιάδαςΙωαννίνων και Άρτας – Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας.
Μέσω αυτής διέρχονται πληθώρα φορτηγών και ΙΧΕ οχημάτων με τα οποία διακινούνται τα παραγόμενα προϊόντα της περιοχής χιλιάδων τόνων (ακτινίδια-μανταρίνια-πορτοκάλια) πουλερικά, χοιρινά καθώς και αντίστοιχες ζωοτροφές, βυτιοφόρα τροφίμων και καυσίμων και φορτηγά ΔΧ πολλών μεταφορικών εταιρειών κοκ.
Έχει παρατηρηθεί σε ώρες αιχμής μποτιλιάρισμα καθόσον η διασταύρωση παρέχει περιορισμένο χώρο αναμονής οχημάτων για την κίνηση των οχημάτων από την κύρια κατεύθυνση Άρτας προς αριστερά για Κωστακιούς – Ανέζα – Λιμένα Σαλαώρας ή προς δεξιά προς Νεοχώρι – Κεραμάτες και από την Κύρια κατεύθυνση Φιλιππιάδας- Φιλοθέης ή Βλαχέρνας-Γραμμενίτσας προς δεξιά για Κωστακιούς ή αριστερά για Νεοχώρι-Κεραμάτες. Πολλά οχήματα με κατεύθυνση από και προς την πόλη της Άρτας εγκλωβίζονται στις λωρίδες στροφής με επακόλουθο την μη συνεχή ροή των οχημάτων, το μποτιλιάρισμα, την αναμονή και την αύξηση της επικινδυνότητας δεδομένης της ανυπαρξίας προς το Νεοχώρι ικανών πεζοδρομίων και διαβάσεων.
Επιπλέον πλησίον της διασταύρωσης βρίσκεται το Ιστορικό και θρυλικό γεφύρι της Άρτας, το Λαογραφικό μουσείο και αριθμός επιχειρήσεων εστίασης με πολλούς επισκέπτες στην πλειονότητά τους μαθητών σχολείων όλων των βαθμίδων. Ο δρόμος παραπλεύρως του Λαογραφικού μουσείου στερείται πεζοδρόμησης και ικανής διάβασης, είναι στενός με μεγάλη καμπυλότητα (στροφή) και εγκυμονεί κινδύνους για τους πολίτες (ντόπιους και επισκέπτες) που θέλουν να οδεύσουν από και προς το παρακείμενο χώρο στάθμευσης.
Η επικινδυνότητα κατά την μετακίνηση πεζών, επισκεπτών- μαθητών προς την πλευρά προσέγγισης του Λαογραφικού μουσείου και του Ιστορικού γεφυριού , είναι σχεδόν καθημερινή.
Για όλα τα παραπάνω η υπάρχουσα διασταύρωση χρήζει αναβάθμισης και αναλυτικά απαιτείται να γίνουν τα εξής (επισυνάπτεται σχετικό σκαρίφημα):
1. Πεζοδρόμηση όπου δεν υφίσταται, τουλάχιστον 200 μέτρων πέραν του Ιστορικού γεφυριού και του μουσείου.
2. Διαπλάτυνση οδού παραπλεύρως του Λαογραφικού μουσείου και κατασκευή διάβασης με κατάλληλη φωτοσήμανση κάθετη και οριζόντια.
3. Διαπλάτυνση οδών και αύξηση των λωρίδων της αναμονής οχημάτων που να μπορεί να δεχθεί ικανό αριθμό οχημάτων για στροφή τους αριστερά ή δεξιά της κύριας κατεύθυνσης, από και προς την πόλη της Άρτας.
4. Διευθέτηση και αναβάθμιση των υπαρχόντων χώρων στάθμευσης με κατασκευή πεζοδρομίων. Στο μεγάλο δημοτικό χώρο στάθμευσης πρόβλεψη για camper area έως 2 ημερών ώστε να σταθμεύουν οχήματα τροχόσπιτα. Επίσης Βελτίωση του πεζόδρομου παράλληλα της όχθης του ποταμιού από το δημοτικό χώρο στάθμευσης έως το γεφύρι.
5. Ανάπλαση της περιοχής με πρόβλεψη ορισμένα παλιά κτίρια που είναι χτισμένα με πλίνθους που δεν συνάδει με την ιστορικότητα και την αισθητική της περιοχής να γκρεμιστούν και να αποδοθούν για δημόσια χρήση (είτε για πεζόδρομο, είτε για διαπλάτυνση οδού) επ΄ ωφελεία των πολιτών.
6. Μελέτη για κατασκευή μελλοντικά κυκλικού κόμβου.
Κατά αυτό τον τρόπο θα επιτευχθεί:
1. Επαύξηση της οδικής ασφάλειας και της ασφάλειας των πεζών.
2. Αύξηση του βιοτικού επιπέδου των κατοίκων και εργαζομένων της περιοχής.
3. Περεταίρω ανάδειξη του χώρου πέριξ του Ιστορικού γεφυριού της Άρτας,
4. Ευκολία μετακίνησης και ασφαλής προσβασιμότητα στο μνημείο, στο μουσείο και στις λειτουργούσες επιχειρήσεις εστίασης κλπ.
5. Απρόσκοπτη ροή κυκλοφορίας και άνετη προσπέλαση των βαρέων οχημάτων Ι-ΔΧ και των λοιπών ΙΧ Ε- αγροτικών.
6. Αύξηση των επισκεπτών με την παρεχόμενη υπηρεσία camper area, για αυτοκινούμενα τροχόσπιτα.

Ευστρατίου Ν. Κλέαρχος

 

Ακολουθήστε το arta2day.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Related posts

ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΓΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΙΩΤΙΚΟ ΠΟΤΑΜΟ

Κώστας Παππάς

Αντιδράσεις για την εγκατάσταση γεωθερμικής αντλίας στο προαύλιο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Άρτας – Τι απαντά ο Διευθυντής στις δηλώσεις του Δημάρχου

Κώστας Παππάς

Όλγα Γεροβασίλη : Υποβάθμιση Οδοντιατρικού Τμήματος Γενικού Νοσοκομείου Άρτας

Κώστας Παππάς

Ο ιστότοπος arta2day.gr, όπως οι περισσότεροι ιστότοποι, χρησιμοποιεί μικρά αρχεία που λέγονται cookies τα οποία μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας.. Αν απενεργοποιήσετε τα cookies που χρησιμοποιούμε, αυτό μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας κατά την περιήγησή σας στον ιστότοπο μας.. Αποδοχή Περισσότερα..