• Home
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • Πώς μπορεί μία επιχείρηση να συνδυάσει το ψηφιακό μάρκετινγκ με τις κλασικές μεθόδους προώθησης προϊόντων;
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς μπορεί μία επιχείρηση να συνδυάσει το ψηφιακό μάρκετινγκ με τις κλασικές μεθόδους προώθησης προϊόντων;

Η διαφήμιση ανέκαθεν αποτελούσε το βασικό εργαλείο για την προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων καθώς και έναν από τους πιο σημαντικούς πυλώνες της σύγχρονης επιχειρηματικής δραστηριότητας. Είτε πρόκειται για μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, είτε για μικρές τοπικές επιχειρήσεις, η αποτελεσματική επικοινωνία με τον καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων.Αυτό κάποτε γινόταν με κλασικά μέσα όπως διανομή φυλλαδίων https://letterbox.gr/, καταχωρήσεις σε εφημερίδες, μεγάλα πλακάτ και banner στον δρόμο κ.λπ. Σήμερα όμως, οι κανόνες του merchandising https://letterbox.gr/services/merchandising/έχουν αλλάξει και οι επιχειρήσεις είναι αναγκασμένες να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της αγοράς, που δίνει περισσότερη έμφαση στις νέες τεχνολογίες και στην ψηφιακή διαφήμιση.

Στις μέρες μας, έχουμε τη δυνατότητα να ελέγχουμε τις καμπάνιες μας σε πραγματικό χρόνο, βλέποντας πραγματικά δεδομένα, και τον τρόπο που οι χρήστες ανταποκρίνονται στις διαφημίσεις. Αυτά τα δεδομένα μας δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμόζουμε ανάλογα τις καμπάνιες μας ή να αποσύρουμε όσες δεν είναι αποδοτικές, χωρίς να ξοδεύουμε χρήματα και πολύτιμο χρόνο. Αυτό με τη διανομή φυλλαδίων ή με άλλα μέσα διαφήμισης κάποτε δεν ήταν δυνατό να επιτευχθεί.

Μπορεί κανείς να βρει πελάτες μέσα από το διαδίκτυο, με μια πληρωμένη διαφήμιση αναζήτησης ή από άλλες ψηφιακές πλατφόρμες, όπως τα γνωστά κοινωνικά δίκτυα, στα οποία περνούν τον χρόνο τους καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο. Αυτό και μόνο δίνει τεράστια δυναμική σε μια ψηφιακή διαφήμιση για την αύξηση του ROI (return on investment). Πολλές επιχειρήσεις επενδύουν αρκετά χρήματα καθημερινά για να διαφημιστούν στο διαδίκτυο και, προφανώς, θέλουν η επένδυσή τους να φέρει και τα ανάλογα κέρδη.

Ένα άλλο χρήσιμο εργαλείο είναι ο συνδυασμός της παρουσίασης ενός προϊόντος με μια έξυπνη τοποθέτηση QR code, που θα προτρέπει τον πελάτη να μπει στο διαδικτυακό κατάστημα και να ολοκληρώσει την αγορά του. Αυτό θα μπορούσε να γίνει σε ένα φυλλάδιο με προϊόντα, όπου ο πελάτης με το κινητό του θα σκανάρει στο διαδίκτυο το προϊόν που τον ενδιαφέρει, και θα μπορεί να επωφεληθεί από την προσφορά.

Το περιεχόμενο αποτελεί την καρδιά κάθε επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας. Μέσω της δημιουργίας άρθρων, βίντεο, εικόνων και κοινωνικών αναρτήσεων, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν στους καταναλωτές ελκυστικές παρουσιάσεις προϊόντων, με σκοπό να τους δημιουργήσουν ενθουσιασμό να αγοράσουν το προϊόν, έστω και μελλοντικά. Έτσι, ένα καλά γραμμένο άρθρο, που παρουσιάζει συνταγές μαγειρικής, μπορεί να προωθήσει αρκετά προϊόντα που χρησιμοποιούμε καθημερινά στην κουζίνα.

Ακολουθήστε το arta2day.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Related posts

Η Αιγοπροβατοτροφία στην Ήπειρο εκπέμπει S.O.S

Κώστας Παππάς

Διορισμοί εκπαιδευτικών 2023: Πού τοποθετούνται 3.449 μόνιμοι – Οι ανακοινώσεις του υπουργείου

Κώστας Παππάς

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες εκσυγχρονισμού του δικτύου ηλεκτροφωτισμού: 692 νέα φωτιστικά τύπου Led σε όλο τον Δήμο Αρταίων

Κώστας Παππάς

Leave a Comment

Ο ιστότοπος arta2day.gr, όπως οι περισσότεροι ιστότοποι, χρησιμοποιεί μικρά αρχεία που λέγονται cookies τα οποία μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας.. Αν απενεργοποιήσετε τα cookies που χρησιμοποιούμε, αυτό μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας κατά την περιήγησή σας στον ιστότοπο μας.. Αποδοχή Περισσότερα..