Σήμερα, η τεχνολογία έχει επαναπροσδιορίσει τη διαδικασία της παραγγελιοληψίας, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών. Είτε πρόκειται για online επιχειρήσεις, είτε για φυσικά καταστήματα, όπως εστιατόρια και καφετέριες, υπάρχουν τα κατάλληλα λογισμικά και τεχνολογίες, που μπορούν να προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα.
Ένα σύστημα OMS μπορεί να αυτοματοποιήσει τη διαδικασία των παραγγελιών, από τη στιγμή που ο πελάτης θα επιλέξει τα προϊόντα που θέλει, έως την παράδοση της παραγγελίας. Πλέον, μπορεί ο καθένας να αγοράσει το προϊόν που θέλει, από οποιοδήποτε μέσο, χωρίς κανένα πρόβλημα. Τα σύγχρονα συστήματα ενοποιούν όλες τις διαδικασίες, παρακολουθώντας σε πραγματικό χρόνο το απόθεμα, τις παραγγελίες που είναι σε εξέλιξη, όπως και τα αιτήματα των πελατών που έχουν να κάνουν με επιστροφές και αλλαγές προϊόντων.
Τα συστήματα POS είναι ιδανικά για εστιατόρια και καφετέριες. Συνδυάζουν την παραγγελιοληψία https://www.elink.com.gr/, την πληρωμή και τη διαχείριση ταμείου, σε ένα ενιαίο σύστημα. Ο πελάτης μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να στείλει μόνος του την παραγγελία από το tablet ή το κινητό του, χωρίς τη διαμεσολάβηση σερβιτόρου. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνονται οι καθυστερήσεις στην διεκπεραίωση της παραγγελίας και το ανθρώπινο λάθος. Η κουζίνα θα παραλάβει την παραγγελία και θα προχωρήσει άμεσα στην εκτέλεσή της. Επίσης, ένα λογισμικό που είναι υπεύθυνο για την παραγγελιοληψία, παρακολουθεί το απόθεμα των υλικών και ενημερώνει τον κατάλογο, αν κάποιο πιάτο δεν είναι διαθέσιμο. Αν υπάρχει έλλειψη και η ζήτηση είναι μεγάλη, προβαίνει στην αποστολή νέας παραγγελίας υλικών στον προμηθευτή, χωρίς την ανθρώπινη διαμεσολάβηση. Ο διαχειριστής ενημερώνεται με μηνύματα για τις παραπάνω ενέργειες, και μπορεί να επεμβαίνει ανά πάσα στιγμή.
Αυτά τα συστήματα μειώνουν τα λάθη στην παραγγελιοληψία και βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών, που μπορούν πολύ εύκολα με λίγα κλικ να απολαύσουν το μενού που θέλουν. Τα self-service τερματικά, όπως λέγονται, είναι συσκευές με οθόνη αφής, που επιτρέπουν στους πελάτες να κάνουν τις παραγγελίες τους αυτόνομα. Με αυτόν τον τρόπο:
- Υπάρχει μείωση του χρόνου αναμονής για την παραγγελία.
- Ελαχιστοποιούνται τα ανθρώπινα λάθη.
- Παρέχονται από το σύστημα προτάσεις για καινούρια προϊόντα και μενού, σύμφωνα με τις προτιμήσεις των πελατών.
Η ενσωμάτωση τέτοιων τερματικών μπορεί να αυξήσει την απόδοση της επιχείρησης, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής.Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν εφαρμογές παραγγελιοληψίας, προσαρμόζοντάς τες σε άλλα λογισμικά που έχουν να κάνουν με τη λογιστική διαχείριση και την αποθήκη. Τα εστιατόρια και οι καφετέριες, με τη χρήση αυτών των εφαρμογών, μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις, καθώς οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν παραγγελίες εύκολα και γρήγορα.
Σήμερα, υπάρχουν πολλές γνωστές πλατφόρμες για παραγγελιοληψία, που είναι απαραίτητες για πολλές επιχειρήσεις εστίασης και άλλα καταστήματα που έχουν υπηρεσία delivery. Αυτές οι πλατφόρμες προσφέρουν πρόσβαση σε πολλούς χρήστες ταυτόχρονα, και διευκολύνουν τη διαδικασία παραγγελιοληψίας, διαχείρισης και παράδοσης. Τα συστήματα επιβράβευσης CRM συνδέονται με την παραγγελιοληψία, προσφέροντας πόντους ή εκπτώσεις στους πελάτες. Μέσω αυτών, οι επιχειρήσεις μπορούν να διατηρήσουν τους υπάρχοντες πελάτες και να τους προτρέψουν να ξαναπαραγγείλουν. Οι τεχνολογίες που βασίζονται στο cloud προσφέρουν ευελιξία και προσβασιμότητα. Οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται τις παραγγελίες τους από οποιαδήποτε τοποθεσία, ενώ τα δεδομένα προστατεύονται και είναι προσβάσιμα σε πραγματικό χρόνο.
Ακολουθήστε το arta2day.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις