• Home
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • Κώστας Μπάρκας: Με Επίκαιρη Ερώτηση καλεί την Υπουργό Παιδείας στη Βουλή να απαντήσει για τα προβλήματα της Εκπαίδευσης στον Νομό Πρέβεζας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κώστας Μπάρκας: Με Επίκαιρη Ερώτηση καλεί την Υπουργό Παιδείας στη Βουλή να απαντήσει για τα προβλήματα της Εκπαίδευσης στον Νομό Πρέβεζας

Στη Βουλή καλεί, με Επίκαιρη Ερώτηση, την Υπουργό Παιδείας να απαντήσει για τα προβλήματα που παρουσιάζονται ήδη με την έναρξη του νέου σχολικού έτους στον Νομό Πρέβεζας, ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία, Κώστας Μπάρκας.
Οι εργασίες στις σχολικές μονάδες του Καναλακίου δεν έχουν ολοκληρωθεί, λόγω της ουσιαστικής αδιαφορίας της κυβέρνησης να επιταχύνει τις σχετικές διαδικασίες, με αποτέλεσμα έξι μήνες μετά τον σεισμό οι μαθητές να αναγκάζονται να κάνουν μαθήματα με βάρδιες, ένα αντικοινωνικό, όπως η ίδια η κυβέρνηση το έχει χαρακτηρίσει, μέτρο. Τη διαπίστωση ότι με τον βραδύ ρυθμό που υλοποιούνταν οι σχετικές διαδικασίες αποκατάστασης, σχολικές μονάδες του Καναλακίου δεν θα ήταν έτοιμες με την έναρξη του νέου σχολικού έτους είχε διατυπώσει με σχετική Ερώτηση, ήδη από τις αρχές Αυγούστου, ο κ. Μπάρκας προς την Υπουργό Παιδείας. Ερώτηση, που για μια ακόμη φορά από κυβερνητικό στέλεχος σε θέμα που αφορά τον Νομό Πρέβεζας, έμεινε αναπάντητη.
Επίσης, στην Επίκαιρη Ερώτηση γίνεται αναφορά στην Επιστολή της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Πρέβεζας, στην οποία επισημαίνεται η ανάγκη είτε να δημιουργηθεί ένα επιπλέον τμήμα στην Α? τάξη του Δευτέρου και του Τρίτου Γυμνασίου Πρέβεζας, είτε να δημιουργηθεί τουλάχιστον ένα μεικτό Τμήμα με μαθητές από τα δύο σχολεία, χωρισμένους με αλφαβητική σειρά. Να σημειωθεί ότι η Α? Τάξη του Δευτέρου Γυμνασίου Πρέβεζας αποτελείται από ογδόντα ένα (81) μαθητές και από εβδομήντα εννέα (79) μαθητές αποτελείται η Α? Τάξη στο Τρίτο Γυμνάσιο Πρέβεζας, κατανεμημένοι σε τρία τμήματα στις εν λόγω σχολικές μονάδες. Γίνεται φανερό, επομένως, ότι σε αίθουσες των τριάντα πέντε τετραγωνικών μέτρων, δεν τηρούνται οι προβλεπόμενες από τα Υγειονομικά Πρωτόκολλα αποστάσεις, οι οποίες άλλωστε έχουν προβλεφθεί και σε μια σειρά Υπουργικών Αποφάσεων, όπως αυτές δημοσιεύονται σε διάφορα Φύλλα Εφημερίδος της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ).
Οι πράξεις και οι παραλείψεις της κυβέρνησης και στον χώρο της εκπαίδευσης έχουν οδηγήσει σε έκδηλη αγωνία και προβληματισμό την εκπαιδευτική κοινότητα και τους γονείς μαθητών στον Νομό Πρέβεζας.
Ακολουθεί αναλυτικά η κατατεθείσα Επίκαιρη Ερώτηση.

Αθήνα, 25 Σεπτεμβρίου 2020

Επίκαιρη Ερώτηση
Προς την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Θέμα: «Σε αναστάτωση και προβληματισμό η εκπαιδευτική κοινότητα και οι γονείς με τις συνθήκες λειτουργίας της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στον Νομό Πρέβεζας»
Έντονος προβληματισμός επικρατεί στην εκπαιδευτική κοινότητα και στους γονείς μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στον Νομό Πρέβεζας, ο οποίος προκαλείται είτε από πράξεις, είτε από παραλείψεις της Κυβέρνησης σε συγκεκριμένα ζητήματα, που αφορούν στον χώρο της Εκπαίδευσης.
Ειδικότερα, η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Πρέβεζας αναδεικνύει τον υψηλό αριθμό μαθητών ανά αίθουσα, κυρίως στην Α΄τάξη του 2ου και του 3ου Γυμνασίου Πρέβεζας. Όπως προκύπτει από σχετική Αναφορά της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, στην Α? τάξη του 2ου και του 3ου Γυμνασίου Πρέβεζας φοιτούν ογδόντα ένα (81) και εβδομήντα εννέα (79) μαθητές αντίστοιχα, οι οποίοι είναι κατανεμημένοι σε τρία τμήματα ανά Γυμνάσιο. Με τα παραπάνω δεδομένα είναι πολύ δύσκολο να τηρηθούν τα σχετικά υγειονομικά πρωτόκολλα σε τάξεις των τριάντα πέντε (35) τετραγωνικών μέτρων.
Η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη όσον αφορά στις σχολικές μονάδες της περιοχής του Φαναρίου και ειδικότερα στην πόλη του Καναλακίου, που επλήγη από τον ισχυρό σεισμό της 21ης Μαρτίου. Έξι μήνες μετά τον σεισμό και ένα σχεδόν μήνα από την έναρξη του νέου σχολικού έτους, τα σχολεία, παρά τις διαβεβαιώσεις των τοπικών στελεχών του κυβερνώντος κόμματος, σχολικές μονάδες παραμένουν κλειστές, διότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι σχετικές εργασίες. Μάλιστα τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης των επισκευών συνεχώς μετατίθενται χρονικά και εκεί που υπήρχαν διαβεβαιώσεις ότι τα σχολεία θα ήταν έτοιμα μέχρι την έναρξη του τρέχοντος σχολικού έτους, τώρα γίνεται λόγος για ολοκλήρωση των εργασιών στα μέσα Οκτώβρη στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Να σημειωθεί ότι για τα προβλήματα των σχολικών μονάδων του Καναλακίου έχει κατατεθεί προς την Υπουργό Παιδείας σχετική Ερώτηση, στις αρχές Αυγούστου, η οποία δεν έχει απαντηθεί και στην οποία διατυπώνονταν η αγωνία ότι δεν θα είναι έτοιμες στην έναρξη του νέου σχολικού έτους. Δυστυχώς, αυτό που φαίνονταν ήδη από τον Αύγουστο επιβεβαιώθηκε και μόνο η κυβέρνηση βρήκε τον βολικό τρόπο είτε να μην απαντά σε Διαδικασίες Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, είτε να μεταθέτει στο άδηλο μέλλον τις αναγκαίες λύσεις. Αποτέλεσμα της βραδυπορίας και των μη λύσεων από την κυβέρνηση είναι ότι οι μαθητές της περιοχής, η οποία χαρακτηρίζεται από έντονο γεωγραφικό ανάγλυφο, με ορεινούς όγκους και ένα υποτυπώδες οδικό δίκτυο, αναγκάζονται να κάνουν μαθήματα ανά βάρδιες, που θεωρείται και από εσάς ως μια αντικοινωνική λύση, μετακινούμενοι με ίδια μέσα.
Ερωτάται η κ. Υπουργός:

Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί, ώστε να λυθούν τα προβλήματα που παρουσιάζονται στον Νομό Πρέβεζας και αφορούν στον χώρο της Εκπαίδευσης;

Ο Ερωτών Βουλευτής
Μπάρκας Κωνσταντίνος

Ακολουθήστε το arta2day.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Related posts

Στα «χέρια» του Επιμελητηρίου Άρτας, η συγκριτική μελέτη για την χωροθέτηση του Επιχειρηματικού Πάρκου Άρτας

Κώστας Παππάς

Γ. Στύλιος: Το ανθρώπινο δυναμικό των σχολείων της Άρτας ενισχύεται με 88 μόνιμους εκπαιδευτικούς

Κώστας Παππάς

Δωρεά οχημάτων στο Πυροσβεστικό Σώμα

Κώστας Παππάς

Ο ιστότοπος arta2day.gr, όπως οι περισσότεροι ιστότοποι, χρησιμοποιεί μικρά αρχεία που λέγονται cookies τα οποία μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας.. Αν απενεργοποιήσετε τα cookies που χρησιμοποιούμε, αυτό μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας κατά την περιήγησή σας στον ιστότοπο μας.. Αποδοχή Περισσότερα..