• Home
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • Διαφήμισε την επιχείρησή σου με αυτούς τους τρόπους
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διαφήμισε την επιχείρησή σου με αυτούς τους τρόπους

 

Αν ο κόσμος των επιχειρήσεων σε αφορά άμεσα και διαθέτεις την δική σου επιχείρηση, τότε σίγουρα θα γνωρίζεις ότι η διαφήμιση είναι ο καλύτερος τρόπος για να γίνειτο προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρεις γνωστά στο κοινό και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Ωστόσο, η διαφήμιση έχει πολλές μορφές και είναι στο χέρι σου να επιλέξεις ποια ή ποιες από αυτές θα αξιοποιήσεις. Πως όμως θα το κάνεις αν δεν τις γνωρίσεις πρώτα; Βρες παρακάτω μερικούς σύγχρονους τρόπους διαφήμισης και επίλεξε ποιους θα εντάξεις στην στρατηγική της δικής σου επιχείρησης.
1. Social Media
Σίγουρα έχεις την δική σου σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μήπως ήρθε όμως η ώρα να δημιουργήσεις socialmediaγια την επιχείρησή σου; Η ύπαρξη ενός εταιρικού προφίλ το οποίο ανανεώνεται καθημερινά θα σε βοηθήσει να κάνεις το προϊόν ή την υπηρεσία σου γνωστά στο ευρύ κοινό και να δημιουργήσεις μια κοινότητα με κοινά ενδιαφέροντα. Αν έχεις σκοπό να διαθέσεις ορισμένα χρήματα μπορείς ακόμη να κάνεις κάποια χορηγούμενη διαφήμιση σε πλατφόρμες όπως το Instagram, το Facebookή το TikTok.
2. SEO
Αν πάλι δεν θέλεις να διαθέσεις χρήματα για διαφήμιση, καθώς η επιχείρησή σου κάνει τα πρώτα της βήματα και το budgetείναι χαμηλό, τότε μπορείς να επενδύσεις στο Google SEO https://www.thinktank.gr/proothisi-istoselidon-seo/. Στόχος του SEO είναι η άνοδος των rankings για συγκεκριμένα keywords και η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σου, χωρίς να καταβάλλεις κάποιο ποσό όπως συμβαίνει με την διαφήμιση Google. Επιτυγχάνοντας η επιχείρησή σου να εμφανίζεται στα πρώτα αποτελέσματα της Google, το traffic σε αυτή θα είναι αυξημένο και πολύ πιθανόν και οι πωλήσεις σου.
3. Διαφήμιση στην τηλεόραση
Ένας από τους κλασικούς και αγαπημένους τρόπους διαφήμισης είναι η διαφήμιση στην τηλεόραση. Κάνοντας μια τέτοια επένδυση για την επιχείρησή σου είναι βέβαιο πως θα γίνει άμεσα γνωστή στο ευρύ κοινό, ωστόσο πρέπει να είσαι προετοιμασμένος/η ότι το ποσό που θα πρέπει να καταβάλεις, μπορεί να διαφέρει αναλόγως με το τηλεοπτικό κανάλι ή την διάρκεια της διαφήμισης, ωστόσο θα είναι εξαιρετικά υψηλό. Αν διαθέτεις ωστόσο ένα υψηλό budget αξίζει να επενδύσεις εκεί.
4. Φυλλάδια & έντυπα
Άλλος ένας κλασικός τρόπος διαφήμισης είναι η εκτύπωση φυλλαδίων ή εντύπων με κάποιο διαφημιστικό logo, τα οποία θα προωθούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σου. Μπορείς να μοιράσεις τα φυλλάδια αυτά σε γειτονικές περιοχές με την επιχείρησή σου ή ακόμη και σε μακρινότερες αν εξυπηρετείς και εκείνα τα μέρη.

Ακολουθήστε το arta2day.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Related posts

Το Επιμελητήριο Άρτας συμμετέχει στην 85η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης

Κώστας Παππάς

«e-Λιανικό» ξεκινάει η υποβολή των αιτήσεων χρηματοδότησης

Κώστας Παππάς

Χρηματοδότηση Φορέων παροχής Κοινωνικής Φροντίδας με το ποσό των 151.000 ευρώ

Κώστας Παππάς

Ο ιστότοπος arta2day.gr, όπως οι περισσότεροι ιστότοποι, χρησιμοποιεί μικρά αρχεία που λέγονται cookies τα οποία μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας.. Αν απενεργοποιήσετε τα cookies που χρησιμοποιούμε, αυτό μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας κατά την περιήγησή σας στον ιστότοπο μας.. Αποδοχή Περισσότερα..